Agencja Warhol Studio, producent m.in. audycji telewizyjnej „Grzegorz Ciechowski – spotkanie z legendą” realizowanego dla NBP z okazji promocji monet kolekcjonerskich, podjęła decyzję o zmianie nazwy na Varsovia Lab. Nowa strategia agencji obejmie rozbudowę wachlarza usług z obszaru marketingu i PR. Dotychczas agencja była skupiona na działalności publishingowej i produkcyjnej oraz na promocji artystów.

– Na początku działalności tej agencji zajmowaliśmy się głównie zarządzaniem prawami do twórczości i wizerunku Grzegorza Ciechowskiego, produkowaliśmy muzykę i video. Przed Warhol Studio zajmowałem się głównie marketingiem – mówi Przemysław Wałczuk CEO Varsovia Lab. – i teraz jest dobry czas, by do tego wrócić. Ponieważ content marketing zyskał w na znaczeniu, chcemy wykorzystać nasze doświadczenie w pracy z artystami, by pomagać markom komercyjnym. Nadal będziemy tworzyć, ale zaoferujemy też komunikację. Na pewno będziemy też pomagać markom we współpracy z artystami. Poza standardowymi usługami PR przygotowujemy również produkty marketingowe, które będą w Polsce nowością, jak np. trackvertising.

W ubiegłych latach agencja pracowała między innymi dla: NBP , BYTOM S.A., CD PROJECT S.A., WP.pl, O2.pl;

fot. Dorota Tyszka

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *