loader
Przemysław Wałczuk

Przemysław Wałczuk

Kilkanaście lat pracy w marketingu, promocja artystów, zarządzanie zespołem w firmie usługowej oraz w agencji eventowej – to naprawdę solidna ilość różnych projektów. Zawsze jednak to, co robiłem w marketingu było blisko muzyki, showbusiness’u i kultury. Doświadczenia te doprowadziły mnie do dnia, w którym zdecydowałem się porzucić stanowisko dyrektora marketingu i zbudować agencję PR.

Dlaczego Varsovia Lab.?

Rynek jest pełen rozmaitych specjalistycznych agencji eventowych, pr-owych i wielu, wielu innych. Chcąc skorzystać z tych wszystkich usług – a większość brandów tych usług potrzebuje – należałoby budować outsourcing na tak wielu polach, że trudno byłoby się połapać. W Varsovia Lab. staramy się łączyć wszystkie kompetencje marketingowe i rozwijać się tak, by móc dać każdej marce, nad którą pracujemy, kompleksowe wsparcie. Naszą ambicją jest rozwój. Chcemy być artystami w tym, co robimy. Zawsze próbujemy wejść z marketingiem na poziom sztuki, ale kierujemy się logiką i stawiamy na strategię. Wiemy, i nasi klienci również, że w PR nie zawsze największą siłą jest budżet, czasem wystarczą dobre pomysły. W Varsovia Lab. pomysły są najważniejsze – jesteśmy ich skutecznymi poszukiwaczami.

Wszystko powinno się konstruować w sposób możliwie najprostszy, ale nie uproszczony – Albert Einstein

© 2013 - 2015 Agencja Kreatywna Varsovia Lab.